Ottu trattamenti di superficia per viti di fastener

Per a pruduzzione di viti, u trattamentu di a superficia hè un prucessu cù l'inevitabbilità, assai venditori in l'inchiesta nantu à i viti, u modu di trattamentu di a superficia, a reta standard secondu l'infurmazioni riassuntu nantu à a superficia di i vitti, i modi di trasfurmazioni cumuni ci sò ottu tipi. di forme, cum'è: neru (blu), fosfatazione, zincu caldu, dacromet, galvanizatu electricu, chrome plating, nichel è impregnation zinc.U trattamentu di a superficia di a vite di fastener hè attraversu un certu metudu per furmà una strata di copertura nantu à a superficia di a pezza, u so scopu hè di fà a superficia di u pruduttu bella, effettu anti-corrosione.

Ottu metudi di trattamentu di a superficia per i viti di fastener:

1, neru (blu)

I fasteners per esse trattati cù u neru sò stati posti in u tank di suluzione (145±5 ℃) di l'idrossidu di sodiu (NaOH) è di nitrite di sodiu (NaNO2) ossidante di riscaldamentu è l'ossidazione, a superficia di i fasteners di metalli hà generatu una capa di Fe3O4 magneticu (Fe3O4). ) film, u grossu hè generalmente 0.6 - 0.8μm neru o neru blu.I standard HG / 20613-2009 è HG / T20634-2009 per i fasteners usati in i recipienti di pressione necessitanu di trasfurmazioni blu.

2, Fosfatazione

A fosfatazione hè un prucessu di furmà una film di cunversione chimica di fosfatatu per reazzione chimica è elettrochimica.A film di cunversione di fosfatatu hè chjamatu film di fosfatatu.U scopu di a fosfatazione hè di furnisce a prutezzione di u metallu di basa è impedisce chì u metale sia corrodutu à un certu puntu.Adupratu cum'è primer prima di pittura per migliurà l'aderenza è a resistenza à a corrosione di a film di pittura;Pò esse usatu per a riduzzione di l'attrito è a lubricazione in u prucessu di travagliu di metallu friddu.U standard per i studs di doppia testa di grande diametru per i vasi di pressione richiede fosfatazione.

2

3, galvanizzazione a caldo

L'immersione di zincu caldu hè di immerse u membru di l'acciaio dopu a rimozione di a ruggine in a suluzione di zincu fusa à una temperatura alta à circa 600 ℃, in modu chì a superficia di u membru di l'azzaru hè attaccata cù una strata di zincu.U gruixu di a strata di zincu ùn deve esse menu di 65 μm per una piastra sottile menu di 5 mm, è micca menu di 86 μm per una piastra grossa 5 mm è sopra.Cusì ghjucà u scopu di a prevenzione di a corrosione.

图片 3

4, Dacroll

DACROMET hè una traduzzione DACROMET è abbreviazione, DACROMET, DACROMET rust, Dicron.Hè un novu revestimentu anticorrosivo cù u polu di zincu, u polu d'aluminiu, l'acidu cromicu è l'acqua deionizzata cum'è i cumpunenti principali.Ùn ci hè micca prublema di fragilità di l'idrogenu, è a coherenza di torque-preload hè assai bona.Se a prutezzione ambientale di u cromu hexavalente ùn hè micca cunsiderata, hè in realtà più adattata per fasteners d'alta resistenza cù elevate esigenze anticorrosione.

4

5, galvanizazione elettrica

L'elettrogalvanizazione, cunnisciuta ancu cum'è galvanizazione à friddu in l'industria, hè u prucessu d'utilizà l'elettrolisi per furmà una capa uniforme, densa è ben cumminata di depositi di metalli o di lega nantu à a superficia di u travagliu.In cunfrontu cù l'altri metalli, u zincu hè relativamente economicu è faciule di rivestire un metallu, una galvanica di resistenza à a corrosione di pocu valore, hè largamente utilizata per prutege e parti d'acciaio, in particulare contr'à a corrosione atmosferica, è utilizata per a decorazione.I tecnichi di placcatura includenu a placcatura di slot (o hang plating), u roll plating (adatta à i pezzi chjuchi), u plating blu, u plating automaticu è u cuntinuu plating (adatta per filu, striscia).

L'elettrogalvanizazione hè u revestimentu più cumunimenti utilizatu per i fasteners cummerciale.Hè più prezzu è megliu, è pò vene in neru o verde armata.Tuttavia, u so rendimentu anticorrosione hè generale, u so rendimentu anticorrosione hè u più bassu in a strata di zincatura (rivestimentu).General electrogalvanizing test spray sali neutru in 72 ore, ci sò dinù l 'usu di sigillanti spiciali, facennu a prova di spruzzo di sali neutru più di 200 ore, ma u prezzu hè caru, hè 5 ~ 8 volte u galvanizazione generale.
I fasteners per e parti strutturali sò generalmente zincu di culore è zincu biancu, cum'è 8.8 bulloni di qualità cummerciale.

6, Cromato

A cromatura hè principalmente per migliurà a durezza di a superficia, a bellezza, a prevenzione di a ruggine.Chromium plating hà una bona stabilità chimica è ùn reagisce micca in l'alkali, sulfuru, l'acidu nitricu è a maiò parte di l'acidi organici, ma hè soluble in l'acidu hydrohalic (cum'è l'acidu cloridicu) è l'acidu sulfuricu caldu.U cromu hè superiore à l'argentu è u nichel perchè ùn cambia micca u culore è mantene a so riflettività per un bellu pezzu quandu s'utilice.

7, nichelatura

Nickel plating hè principarmenti usura-risistenti, anti-corrosion, anti-ruggine, giniralmenti gruixu magre di u prucessu hè divisu in electroplating è chimicu dui categurie.

8, impregnazione di zincu

U principiu di a tecnulugia zincizing in polvere hè di mette l'agente di zincu è i pezzi di ferru è azzaru in u fornu di zincu è u calore à circa 400 ℃, è l'atomi di zincu attivu si infiltranu in e parti di ferru è azzaru da l'esternu à l'internu.À u stessu tempu, l'atomi di ferru si sparghjenu da l'internu, chì formanu un compostu intermetallicu di zincu-ferru, o zincu, nantu à a superficia di e parti d'acciaio.

I fasteners, malgradu a so piccula dimensione, facenu un compitu assai impurtante

I fasteners, malgradu a so piccula dimensione, realizanu un compitu assai impurtante - cunnetta diversi elementi strutturali, l'equipaggiu è l'apparecchi. Sò usati in a vita di ogni ghjornu è in l'industria, in u travagliu di mantenimentu è di custruzzione. Una larga varietà di fasteners sò dispunibili nantu à u mercatu. per ùn fà a scelta sbagliata, avete bisognu di cunnosce e varietà di sti prudutti è e so caratteristiche principali.

nutizie05

Ci hè parechje manere di classificà i fasteners.Unu di elli usa l'esistenza di filamenti.Cù u so aiutu, pudete creà cunnessione detachable, chì sò assai populari in a vita di ogni ghjornu è in i siti industriali. I fasteners filati populari includenu: Ogni elementu hà un scopu speciale. Per esempiu, in Bulat-Metal pudete vede i monti per diverse attività. I ​​bulloni Hex sò ideali per unisce strutture metalliche è cumpunenti di l'equipaggiu, è ancu viti auto-tapping - per u travagliu di riparazione chì implicanu elementi di lignu. A gamma operativa di u stent determina u so forma, dimensione, materiale è altri paràmetri. I viti nantu à u legnu è u metale sò visualmente sfarente - l'anzianu hà un filu più finitu è ​​una deviazione da u capu.
In l'industria di a custruzzione, i bulloni strutturali è i noci sò largamente usati in a produzzione di capanni, ponti, dighe è centrali di energia elettrica. In fatti, l'usu di bulloni strutturali è noci hè fatta alternativamente saldando metalli, chì significa o bulloni strutturali o saldatura à arcu. usu electrodes, sicondu u bisognu di unisce à u piastra azzaru è beam.Each mètudu cunnessione hà u so vantaghji è disadvantages.
I viti strutturale utilizati in cunnessione di travi di custruzzione sò fatti d'acciaio d'alta qualità, tipicamente di qualità 10.9. Grade 10.9 significa chì a densità di forza di trazione di a viti strutturale hè di circa 1040 N / mm2, è pò sustene finu à u 90% di u stress tutale. appiicata à u corpu di viti in u rughjonu elasticu senza deformation.Compared permanente cù 4.8 ferru, 5.6 ferru, 8.8 azzaru seccu, viti strutturale hannu supiriuri tensile forza è hannu più cumplicatu di trattamentu termale in pruduzzione.

nutizie01
nutizie07

Tempu di Postu: Aug-20-2022