I fasteners, malgradu a so piccula dimensione, facenu un compitu assai impurtante

I fasteners, malgradu a so piccula dimensione, realizanu un compitu assai impurtante - cunnetta diversi elementi strutturali, l'equipaggiu è l'apparecchi. Sò usati in a vita di ogni ghjornu è in l'industria, in u travagliu di mantenimentu è di custruzzione. Una larga varietà di fasteners sò dispunibili nantu à u mercatu. per ùn fà a scelta sbagliata, avete bisognu di cunnosce e varietà di sti prudutti è e so caratteristiche principali.

Ci hè parechje manere di classificà i fasteners.Unu di elli usa l'esistenza di filamenti.Cù u so aiutu, pudete creà cunnessione detachable, chì sò assai populari in a vita di ogni ghjornu è in i siti industriali. I fasteners filati populari includenu: Ogni elementu hà un scopu speciale. Per esempiu, in Bulat-Metal pudete vede i monti per diverse attività. I ​​bulloni Hex sò ideali per unisce strutture metalliche è cumpunenti di l'equipaggiu, è ancu viti auto-tapping - per u travagliu di riparazione chì implicanu elementi di lignu. A gamma operativa di u stent determina u so forma, dimensione, materiale è altri paràmetri. I viti nantu à u legnu è u metale sò visualmente sfarente - l'anzianu hà un filu più finitu è ​​una deviazione da u capu.

In l'industria di a custruzzione, i bulloni strutturali è i noci sò largamente usati in a produzzione di capanni, ponti, dighe è centrali di energia elettrica. In fatti, l'usu di bulloni strutturali è noci hè fatta alternativamente saldando metalli, chì significa o bulloni strutturali o saldatura à arcu. usu electrodes, sicondu u bisognu di unisce à u piastra azzaru è beam.Each mètudu cunnessione hà u so vantaghji è disadvantages.

I viti strutturale utilizati in cunnessione di travi di custruzzione sò fatti d'acciaio d'alta qualità, tipicamente di qualità 10.9. Grade 10.9 significa chì a densità di forza di trazione di a viti strutturale hè di circa 1040 N / mm2, è pò sustene finu à u 90% di u stress tutale. appiicata à u corpu di viti in u rughjonu elasticu senza deformation.Compared permanente cù 4.8 ferru, 5.6 ferru, 8.8 azzaru seccu, viti strutturale hannu supiriuri tensile forza è hannu più cumplicatu di trattamentu termale in pruduzzione.


Tempu di Postu: Aug-20-2022