Chì sò i normi DIN è perchè hè impurtante cunnosce sti marchi?

Quandu si naviganu i quotes per parechji prudutti, cumpresi i viti, avemu spessu incontratu nomi "DIN" è numeri currispondenti. .Esaminemu ciò chì significanu i normi DIN è perchè duvete leghje.
L'acronimu DIN stessu vene da u nome di l'Istitutu Germanu per a Standardizazione (Deutsches Institut für Normung), chì sta per i normi creati da questu corpu. Questi standard indirizzanu a qualità, a durabilità è l'applicazione di u pruduttu finitu.
I normi DIN coprenu diversi campi. Sò usati micca solu in Germania, ma ancu in parechji altri paesi cumpresi a Polonia. Tuttavia, u standard DIN hè cunvertitu in i nomi PN (Standard Polacco) è ISO (General World Standard). , secondu u pruduttu chì si riferiscenu. Per esempiu, ci sò decine di tippi di normi DIN ligati à i bulloni, tutti marcati cù numeri specifichi. Trituratori, connettori, equipaghji di sci, cavi è ancu kit di primi aiuti anu ancu standard DIN.
I normi DIN applicabili à i pruduttori di viti sò ancu divisi in diversi tipi. Un nome specificu, DIN + numeru, definisce un tipu di bullone specificu. Questa divisione pò esse truvata in tavule di cunversione standard preparate da i pruduttori di bolt.
Per esempiu, i tipi di bulloni più populari è cumunimenti utilizati sò i bulloni DIN 933, ie bulloni a testa esagonale è bulloni filettati cumpleti, fatti di azzaru carboniu di classa di pruprietà meccanica 8.8 o acciaio inox A2.
U standard DIN hè u listessu tipu cum'è a vite. Se a lista di i prudutti ùn include micca u nome esatta di u bolt, ma u nome DIN, a tavola di cunversione deve esse cunsultata. Per esempiu, viti DIN. Questu vi permetterà di truvà u dirittu. prodottu è adattà à i vostri bisogni è l'applicazioni. Per quessa, cunnosce u standard DIN hè equivalente à cunnosce u tipu di viti. Per quessa, vale a pena spiegà stu tema per furnisce una guida tecnica dettagliata mentre cunvertisce à i normi polacchi è internaziunali.


Tempu di Postu: Aug-20-2022