Cosa hè a barra filettata è cumu si usa?

1. Chì ghjè una verga filettata ?

Cum'è viti è unghie, a barra filettata hè un altru tipu di fastener cumunimenti utilizatu.In fondu, hè un stud elicoidale cù filamenti nantu à u bastone: Simile in l'apparenza à un vitu, u filamentu si estende longu à u bastone per causà movimenti di rotazione mentre hè utilizatu;cusì u stud combina u muvimentu lineale è rotazionale per guidà in u materiale è creanu u putere di mantene in u materiale.
Hè vale a nutà chì a direzzione di sta rotazione dipende s'ellu u bastone hà un filu drittu, filu manca, o i dui.
In generale, sta barra filettata hè aduprata assai di listessa manera cum'è una vite di bullone assai longa è grossa: hè aduprata per fissare o sustene sistemi o materiali in diverse applicazioni.

2. Chì sò i tipi di verghe filate ?

I bastoni filettati ponu esse categurizzati secondu e so caratteristiche, funzioni è applicazioni.In quantu à e caratteristiche strutturali, ci sò dui tipi più populari:

nutizie08

Rod Fully Threaded-Stu tipu di barra filettata hè presentata da a filettatura chì corre nantu à tutta a lunghezza di u stud, chì permette à e noci è à l'altri fissaggi di accoppià cumplettamente in ogni puntu di a barra.
Offriamu sia asta zincata o filettata liscia in diverse dimensioni.

nutizie09
Rod Threaded Double-End-Stu tipu di barra filettata hè presentata da filettatura à ogni estremità di u stud è a parte centrale ùn hè micca filettata.I dui segmenti filettati à e duie estremità sò di lunghezza uguale.

3 .Induve aduprà a barra filettata?

Per riassuntu, u filatu hà duie applicazioni principali: materiale di fissazione o strutture di supportu (stabilizzante).Per ottene questi scopi, a barra filettata pò esse usata cù noci standard è rondelle.Ci hè ancu un tipu speziale di nut chjamatu nut coupling nut, chì hè utilizatu per unisce dui pezzi di bastone fermamente inseme.
noci di barra filettata
Più specificamente, l'applicazioni di a barra filettata sò i seguenti:
Fissazione di i materiali - A barra filettata hè aduprata per unisce u metale à u metalu o u metalu à u legnu;hè largamente utilizatu per a custruzzione di muru, l'assemblea di mobili, etc.
Supportu di a struttura - A barra filettata hè ancu usata per stabilizzà e strutture perchè pò esse inseritu in diversi materiali cum'è cimentu, legnu o metallu, chì creanu una basa ferma per a custruzzione.


Tempu di Postu: Aug-20-2022